"STIŽE PRINCEZA"

Kao što već mnogi od vas znaju Dean i ja uskoro postajemo roditelji! Nekako nam se sve idealno poklopilo. S obzirom da živimo skupa već više od pet godina često su nas ljudi zaustavljali rečenicama tipa: Kada ćete proširiti obitelj? Vrijeme je da prestanete šetati pse i počnete šetati djecu! Moraš prvo dijete roditi prije tridesete jer je sve teže s godinama! Eto vam sad odgovora – sad ćemo, samo što nismo.
 
Dean i ja spremi smo za uživanje u novim izazovima i ovom novom životnom poglavlju. Nakon svega što smo odradili i proživjeli da bismo bili ovdje gdje jesmo, napokon možemo uživati u radsnom iščekivanju bez nepotrebnog stresa. Ovaj životni period koji nam je sada najsretnije iščekivanje bio bi nam užasno težak da smo ga proživljavali u vrijeme mog studiranja ili njegovog rada na prethodnom radnom mjestu. Imamo neku sigurnost i zahvalni smo na toj prilici da postanemo roditelji.
Kažu da sve dođe u svoje vrijeme – valjda sam tako trebala odgovarati onima koji su ranije postavljali pitanja vezana za moj privatni život.
Sada kada me pitaju - što čekamo? (pritom misle na spol djeteta) Napokon imam i taj odgovor – "stiže princeza " rekla je dr. Stasenko pa eto svima na znanje - biti će žensko.
KAKO SE JA OSJEĆAM U TRUDNOĆI?
Odlično! Nemam tipičnih trudničkih mučnina i sve teče u najbolje redu no nisko nosim stoga mi je otežano sjedenje i fizički rad, također koncentracija mi nije na nivou ( a to ste vjerojatno primijetili jer nisam redovita s provjeravanjem poruka i slično. Zadnjih 5 godina stalno sam zbog posla „visila“ po društvenim mrežama, a sada netko drugi prima plaću da to radi umjesto mene.) Ja si mogu dopustiti lagane šetnje, uživanje u poslovnim knjigama i druženju s Majom i ostalim prijateljicama.
Kroz što sve prolaze suvremene trudnice i kakvim nas to bespotrebnim (no ne i bezopasnim) testovima podvrgavaju i drugim trudničkim problemima pišem ponekad na blogu. Do tada vam želim da uživate u svim radostima koje život donosi.
 
 

Primjedbe