ZAŠTO MOJA BEBA IMA BLOG?

Dobro ste pročitali, moja beba ima prvi beba blog u Hrvatskoj. Sad naravno slijedi dio kad svatko ima potrebu iznijeti svoje mišljenje - kritike i ostalo. S obzirom da me ničije mišljenje osim suprugovog o ovom pitanju ne zanima skratit ćemo taj dio, a vaše vam mišljenje ostavljam.
Za ono što radim ne trebam ničiju dozvolu niti drugima imam potrebu davati svoju. Priča kreće tako da sam u početku bila protiv objavljivanja slika moje bebe na društvenim mrežama. Odlučila sam objaviti 2-3 slike iz rodilišta i to je to. S vremenom je u mom mobitelu bilo sve više slika, ostali članovi obitelji također su slikali moju bebu i fotkice slali uokolo. Isto kao i ja jer imamo obitelj i prijatelje u raznim dijelovima svijeta. Neke stvari jednostavno ne možete kontrolirati. Ne mogu kontrolirati sebe. Želim zabilježiti svaki i najmanje bitan trenutak sa Korinom.
 
Istina je takva da ako slikate svoje dijete i ne objavljujete fotkice na društvenim mrežama one raznim kanalima mogu završiti bilo gdje. Mogu se presresti vaše poruke, može vam netko ukrasti mobitel, upasti u sustav... hrpetina mogućnosti postoji, a onda je pala odluka – želim kontrolirati informacije o svom djetetu. Tako nastao blog. Tamo je onoliko koliko se ja osjećam slobodno podijeliti s drugima. Vremena se mijenjaju. Ja sam osoba koja gradi život zahvaljujući društvenim mrežama. Kada bi nekako drugačije napisala bila bih dvolična. Nema drame, nema potrebe za raspravom. Koga zanima neka čita njezin blog i prati youtube kanal, a koga ne neka prati nešto drugo.
Dean nema ništa protiv da mu kćer bude prva beba blogerica i to je meni jedino bitno. Uživajte u avanturama moje Korine na blogu Life of Korina, a možete je pratiti i na Instagramu pod imenom: life_of_korina te na youtube kanalu Life of Korina.
BokBok
 
 






Primjedbe